lauantai 18. toukokuuta 2019

Yhteishaku

Yhteishaku

Olinko se minä joka kahmin älliä
Samalla kun tykitin ylähuuleen mälliä
Olinko se minä joka stipendit pokkasi
Vaatekaapin nurkassa kiljua kokkasi

Minäkö se olin joka turpaani otin
Minäkö se nappasin jättipotin
Minäkö se bisnesluokassa lensin
Ryömin pois mut puin päälle pikkarit ensin

Samalla kun darra vaati samppanjaa
Vedin jotain kv-tason kamppanjaa
Luinko mä tenttiin aina pössytellen
Peitinkö mä mustelmani naureskellen

Samalla kun kuolen melkein sisältä
Tulee mieleen viesti tää mun isältä
Faija sanoi etten tule työelämässä pärjää
Pää on sama vaikka kuinka sitä letin värjää
Oishan se edustusvaimo joku elämänura
Sen on valinnut moni muukin suttura

No en mä kyllä valinnut sitäkään tietä
Ohjeita on ollut vähän vaikee sietää
Työelämästä ennustus kai sujui nappiin
Jatkan vissiin sekavasti hamaan tappiin



Videoversio: https://vimeo.com/319489677




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti