perjantai 6. heinäkuuta 2018

Tärkeä teksti

Semmoinen juttu
että sukulaistyttöjen kanssa
istuttiin vaan saunan jälkeen juomassa kaljaa
Ollaan siis ihan tavallisia ihmisiä
Nuorin on CFO,
minä olen CEO, 
keskimmäinen on Senior Exxxecutive Vice President, 
Ihan tavallisia ihmisiä niin siis
meillä on parin miljoonan asuntolainat ja autot ja veneet niin kuin ihan kaikilla,
kaikilla on

Ja sitten mietin siinä kun
ihan vaan saunan jälkeen istuttiin juomassa kaljaa
Niin siinä sitten keksin
että joka ihmisellähän on neljä asiaa ja se on fakta että ne on nämä
Työ
Perhe
Omaisuus
ja Ystävät.


Mutta nyt tulee se tosi tärkeä juttu että
Minä muuten keksin tämmöisen uuden jutun ettei
kannata kuluttaa
Ei hei osallistuta kulutusjuhlaan
Minä sen keksin, että kannattaa karsia
Luovutaan turhasta, siis niin kuin daunshiftataan.

Ja sitten minä muuten vielä tajusin, että älypuhelimethan siis syö meidän aivot ja ajan
ja kohta me ei enää puhuta toisillemme
niin kuin ennen puhuttiin, aina muuten ennen puhuttiin
ja keskittymiskyky heikkenee ja Suomen pojat ei enää lue romaaneja ennen ne luki
nyt ne vaan silmäilee kännykkää ja mites sitten toi PISA ja kaikki

Ja eliökunta kuolee
tai ainakin suurin osa siitä kun me vaan
mietitään
Pirkko Arstilan hameenhelmoja
Ja samalla meidän kansallisaarre, siis toi metsä viedään kiinalaisten vessapaperiksi
Siis kiinalaisten!
Sillä aikaa kun me keskitytään epäolennaisuuksiin niin kuin
vaikka jalkapallon ämämmään

Mutta onneksi minä keksin sanoa tämän.
Nyt näet tiedätte, miten asiat on.
Tehkää nyt jotain, menkää edes viemään sille siilille se vesiastia
mutta ensin: jakakaa tämä teksti.

Synttärit. Lahjapaperimalli 2018.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti